archiwum kategorii: Przygotowanie do sprzedaży


Dwa dni, biała farba i trochę dodatków …

Szybki i niskobudżetowy projekt. Starsza osoba chciała wynająć jeden pokój w swoim całkiem sporym mieszkaniu, aby lokator dokładał się do opłat. Niestety mieszkanie było w fatalnym stanie, od wielu lat nie remontowane, nawet nie odświeżane. Pojawił się więc problem ze znalezieniem chętnego na wynajem takiego pokoju. […]


Metamorfoza łazienki – tanio, szybko i z zaskakującym efektem

Remont łazienki odkładamy zwykle na wiecznie trwające „potem” obawiając się wysokich kosztów generalnego remontu, ogromnego bałaganu i długo trwających prac. I niestety zwykle remont łazienki w pełnym zakresie ze skuwaniem płytek i całkowitym wyczyszczeniem łazienki, tak właśnie się kończy. Są jednak inne sposoby, dzięki którym niedużym […]


Home staging – wnętrze zgodne z trendami, czy uniwersalne?

Odpowiedź na to pytanie jest jednocześnie jedną z cech różnicujących projektowanie wnętrz od home stagingu. O ile w projektowaniu wnętrz najważniejsze jest wsłuchanie się w potrzeby i gust obecnych właścicieli, to home staging ma na celu przede wszystkim przygotowanie mieszkania tak, aby podnieść jego wartość i […]


Mieszkanie (nie)doskonałe … OD ZAWSZE MOJE …

W cyklu „mieszkanie (nie)doskonałe” podpowiadamy o czym trzeba pamiętać przygotowując do sprzedaży mieszkanie nazwane przez nas „OD ZAWSZE MOJE”, czyli ukochane M z zadowoleniem zamieszkiwane przez właściciela od lat. Jest to jedna z najczęstszych sytuacji, z którymi styka się home stager. Właściciel mieszka w mieszkaniu od […]


Mieszkanie (nie)doskonałe … CIASNE, ALE WŁASNE

W cyklu „mieszkanie (nie)doskonałe” proponuję pochylić się nad typem mieszkania, które jest dumą wielu Polaków. „CIASNE ALE WŁASNE”, czyli kawalerka o wymiarach, które teoretycznie nie wskazywałyby na możliwość wygodnego mieszkania, ale mogą kryć w sobie spory potencjał.   Najważniejsze w przygotowaniu mieszkania „CIASNE ALE WŁASNE” będą: […]


Home staging, czyli marketing mieszkania

Home staging to usługa polegająca na przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Nazwa w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza „domową scenografię”. Home stager ma za zadanie popatrzeć na sprzedawaną nieruchomość oczami marketingowca, tak jakby przygotowywał produkt, który przede wszystkim ma spodobać się klientowi. Praca specjalisty od home stagingu […]